A Game Dev Day 2025 előadói
Adam Barnes
Narrative & Game Designer

Adam Barnes
Narrative & Game Designer
Adam több mint 15 éve dolgozik az iparágban, számos különböző szerepkörben, a videojáték-újságírástól kezdve egészen a marketingig és a közösségmenedzsmentig. Jelenleg játékmenet- és narratív tervezőként segít életre kelteni a világokat, a játékrendszereket történettel, háttérvilággal és narratívával ötvözve a Kite Games Sudden Strike 5 című játékában.
Bánóczki Ádám
Senior Programmer

Bánóczki Ádám
Senior Programmer
Ádám 7,5 éve dolgozik a játékiparban, jelenleg a Climax Studios-nál tölt be sub-lead pozíciót, ahol egy kisebb csapatot vezet. Feladatai közé tartozik a gameplay- és tool-programozás, a kód- és világoptimalizálás, a csapatok közti mediáció, valamint a folyamatok tervezése. A Climax Studios előtt a Primal Game Studio-nál dolgozott, többek között a Mandragora fejlesztésén is.
Bencsik Zsombor
Audio Designer

Bencsik Zsombor
Audio Designer
Zsombor az Unreal Engine hangzás iránt elkötelezett rajongója, aki szenvedéllyel foglalkozik a magas színvonalú hangdizájnnal és technikai megvalósítással, miközben fejlett rendszereket kutat, amelyek az interaktivitást és az immerziót keltik életre. Dolgozott a Zero Caliber című VR lövöldözős játékon, ahol az immerszió és az ütőerő fokozására összpontosított egyedi VR-audiomegoldások segítségével. Közreműködött több room-scale VR arcade játék fejlesztésében is, amelyek mind sajátos kihívásokat jelentettek. Részt vett a Gambit VR történetalapú lövöldözős játékon, amelyben a narráció, a zene és a karakterek kaptak kiemelt szerepet. Jelenleg egy be nem jelentett, nagyszabású VR projekten dolgozik, ahol a VR-hangzást és az Unreal natív audio engine-jét feszegeti a végsőkig.
Berényi Dániel
GPU Software Engineer

Berényi Dániel
GPU Software Engineer
Dani a grafikus processzorokhoz kapcsolódó technológiákkal foglalkozik kb. 15 éve, az oktatástól a kutatáson és szabványokon át a különböző alkalmazásokig. Leginkább azonban szereti, ha egy megvalósítás gyors és hatékony. Jelenleg a geofront e. U. csapatával dolgozik képfeldolgozási és webes megjelenítési megoldásokhoz kapcsolódó algoritmusokon és optimalizációkon.
Jakab Zsófia
Miniszteri biztos / Vezérigazgató

Jakab Zsófia
Miniszteri biztos / Vezérigazgató
Jakab Zsófia, kreatívipar fejlesztéséért és ágazati koordinációjáért felelős miniszteri biztos, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója
Berényi Csaba
Managing Director

Berényi Csaba
Managing Director
Csaba több mint 25 éve dolgozik a játékiparban, pályáját a Clever’s társalapítójaként kezdte, olyan címeken, mint a Screamer 4x4. Később az Egyesült Királyságba költözött, ahol a Codemastersnél és az Activisionnél motor- és backend rendszereken dolgozott. 2016-ban megalapította a Sponge Hammert, egy teljesen távmunkában működő co-dev stúdiót, amely indie, AA és AAA projektek támogatására specializálódott. Az ügyfélmunkák mellett saját IP-fejlesztést is vezet: a Flatstone Grove már megjelent, míg a The Drifting Crown jelenleg is gyártás alatt áll.
Pozsonyi Zoltán
Founder & Studio Head

Pozsonyi Zoltán
Founder & Studio Head
Zoltán a NeocoreGames stúdió egyik alapító tagja és vezetője. Producerként és grafikai gyártásvezetőként olyan játékokat vitt sikerre, mint a King Arthur sorozat, a The Incredible Adventures of Van Helsing trilógia és a Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr. Több mint két évtizedes játékipari tapasztalata van a piacon, az organikus növekedés híve. Jelenleg a NeocoreGames új, minden eddiginél ambiciózusabb, legnagyobb játékának fejlesztését felügyeli.
Fórizs András
Founder & CEO

Fórizs András
Founder & CEO
András 8 éve dolgozik game designerként, pályafutását 2017-ben a Gameloft budapesti irodájában kezdte. Ezt követően a londoni Hutch Games csapatát erősítette, ahol az F1 Clash mobiljáték fejlesztésén dolgozott. Mindig is a mobiljátékok világa állt a fókuszában, ezen a területen szerezte meg tapasztalatát és szakmai tudását. 2024-ben megalapította saját stúdióját, a Quest Lab-et, amelynek ügyvezető igazgatójaként jelenleg is dolgozik. A cég több lábon áll: saját játékokat fejleszt és ad ki, emellett megrendelésre is készít projekteket nagyobb kiadók számára.
Fülöp Ádám
Game Developer

Fülöp Ádám
Game DeveloperÁdám a Sims 4 Multiplayer Mod fejlesztője és indie játékfejlesztő, korábban a Gameloftnál fejlesztett nemzetközi projekteken, valamint a Vivaland életszimulátor játékon dolgozott alapítóként. Jelenleg saját indie játékain dolgozik, különös hangsúlyt fektetve a hatékonyságra és gyors fejlesztési folyamatokra, hogy minél színvonalasabb játékok születhessenek kisebb csapatokkal és költségkerettel is.
Gárdos János
Concept Artist

Gárdos János
Concept Artist
János 2007-ben végzett a MOME tervezőgrafika szakán. Konceptesként 2009 körül a Digital Reality-nél kezdte pályafutását, majd a Pocket Scientists mobiljáték-fejlesztő stúdióhoz csatlakozott. 2018 óta a Pixoloidnál dolgozik konceptesként.
Haáb Róbert
Unreal Technical Artist

Haáb Róbert
Unreal Technical ArtistRóbert hobbiként kezdte a játékfejlesztést, főleg modokhoz készített textúrákat, majd 2019-ben egy projekt kapcsán találkozott az Unreal Engine-nel. Hamarosan kiderült számára, hogy a technical art áll hozzá legközelebb, így erre fókuszálva tanulta tovább a szakmát. Mára a fő fókusza a shaderek és VFX lett, de több területen is szerzett tapasztalatokat, mint freelancer. Részt vett az Oblivion Remastered fejlesztésében, ahol UI animációkat, shadereket készített és optimalizált a Virtuos Games égisze alatt és jelenleg is ott dolgozik.
Kovács Dominik
Software Developer

Kovács Dominik
Software Developer
Dominik játékosból modderré, majd reverse engineer-ré, végül hivatásos játékfejlesztővé vált. Harmincéves hardcore PC gamer, aki 30 év folyamatos játék után a mai napig is sok időt tölt kompetitív játékokkal és egyedi, kisebb indie címekkel. Játékmotor-fejlesztőként pályafutása során dolgozott japán verekedős játékok PC-portjain, például a Guilty Gear Xrd Rev 2-n, fejlesztett multiplayer-implementációt, optimalizált játékmotorokat, legutóbb pedig a Cyberpunk 2077 Nintendo Switch 2 portján dolgozott. A játékfejlesztés minden területe érdekli, mind a technikai megvalósítás, mind a játékdizájn, így szabadidejében is hobbiprojekteken dolgozik a játékfejlesztés különböző aspektusaiban.
Meszlényi Péter
Concept Artist, Illustrator

Meszlényi Péter
Concept Artist, Illustrator
Péter, alias "Hero", mintegy 23 éve dolgozik a videójáték-iparban concept artistként, művészeti vezetőként és egyéb szerepekben. Pályafutása során olyan stúdióknál is megfordult, mint a Clevers Games, a Digital Reality, a Storm Region vagy a Neocore. Nagyobb munkái közé tartozik a 7th Age, a King Arthur 2, valamint az Incredible Adventures of Van Helsing széria. Jelenleg a Fabular: Once Upon a Spacetime című játékon ügyködik a Spiritus Games zászlaja alatt, mint világépítő, concept artist, illusztrátor és művészeti vezető.
Nagy Patrik
Game Developer

Nagy Patrik
Game DeveloperPatrik a Backrooms Media és az SCP: Outbreak fejlesztője. Dolgozott már publisherrel, vezetett már kisebb csapatot és kiemelt figyelmet fordít a steam page és annak marketingére, biztosítva a legnagyobb elérést a játékokra. Egyetemista szoftverfejlesztőként indította pályafutását, majd fokozatosan egyre nagyobb projekteken át váltott hobbi játékfejlesztésből full time indie devre.
Fehér Viktória
Content Designer

Fehér Viktória
Content Designer
Viktória pályafutását meghatározza a történetmesélés iránti szenvedély. Tanulmányait követően számos izgalmas projekten dolgozott mint Narrative- és Game Designer. Majd az elmúlt két és fél évben karrierjét a ZeniMax Online Studios Hungary tagjaként folytatta, ahol Content Designerként az Elder Scrolls Online évről évre érkező kiegészítőiben több küldetés kidolgozásáért volt már felelős.
Prokisch Dániel
Event Organizer; Game Designer

Prokisch Dániel
Event Organizer; Game Designer
Dani képzőművészként végzett Dublinban, és már hetedik éve dolgozik game- és level designer-ként, jelenleg a QuestLab csapatát erősítve. Többek között dolgozott mobil-, PC- és VR-játékokon, különböző játékmotorokban, és eddig több mint harminc game jamben vett részt. A Havi Egy Játék közösségnek a kezdetektől tagja; 2020 óta szervezője is, közösségükben havi rendszerességgel szerveznek game jam-találkozókat és interjúkat indie fejlesztőkkel.
Mateusz Szymoński
Technical Artist

Mateusz Szymoński
Technical Artist
Matheusz szoftvermérnök, alkotó és sokoldalú játékfejlesztő, széleskörű szakértelemmel. Jelenleg a CD PROJEKT RED-nél dolgozik technical artistként a The Witcher 4-en, valamint a Sticky Piston Studios társalapítója. Szenvedélyesen foglalkozik a játékfejlesztéssel, különösen a grafikai megjelenítés, az eszközfejlesztés és az alacsony szintű játékmotor-architektúra területén. Több mint 20 game jam és hackathon veteránja (és a számláló még mindig pörög). https://mattszymonski.com/ https://github.com/MattSzymonski
Tolnai Zsolt
Managing Partner, Digital Law Expert

Tolnai Zsolt
Managing Partner, Digital Law Expert
Zsolt (vagy ahogy mindenki hívja, Totó) a digitális iparágakra specializálódott TLF (Tolnai Law Firm) irodavezető ügyvédje, infokommunikációs szakjogász. Közel 20 éves szakmai tapasztalattal és egy remek csapattal (Kun Balázs ügyvéddel és Tarján Richárd ügyvédjelölttel) nyújt jogi támogatást startupoktól nemzetközi nagyvállalatokig elsősorban a szoftverjog, az adatvédelmi jog és az e-kereskedelmi jog területén. Fiatalon évekig programozónak is tanult. Aktív gamer, ahogy mindenki más a TLF csapatában.
Nicolás Tornatti Ceballos
Game Designer

Nicolás Tornatti Ceballos
Game Designer
Nico game designer, aki több éves tapasztalatot szerzett mind in-house, mind outsource projektekben. Pályafutása során kisebb és közepes csapatokban, valamint változatos stílusú projektekben dolgozott, így a game design számos különböző ágát kipróbálhatta az évek során. Mindig keresi az új módokat, hogy megőrizze kíváncsiságát és kreativitását – legyen szó munkáról vagy személyes projektekről. Amikor épp nem játékokon dolgozik, rendszerint a macskáival szunyókál, szitanyomással kísérletezik, vagy zenél.
Várady Zsolt
Blogger, Game Developer

Várady Zsolt
Blogger, Game Developer
Zsolt 2017-ben indította a hungame.blog-ot, amit azóta is hobbiból készít. Az oldalon a magyar játékfejlesztéshez kapcsolódó játékadatlapokat, interjúkat és podcastokat gyűjt. Emellett tíz éve játékfejlesztőként tevékenykedik, jelenleg a TWG csapatának tagjaként, a Retrospace című immersive simen dolgozik.
Zubán Dániel Rafael
VFX/CGI/SCAN Supervisor

Zubán Dániel Rafael
VFX/CGI/SCAN Supervisor
A Clear Angle Studios Hungary ügyvezető igazgatója és a RafilmVFX alapítója, 25 éves tapasztalattal a filmes VFX, CGI és 3D techológiák területén. Filmes egyetemi óraadó. Több száz reklámban és Számtalan AAA-s filmben jegyzik, mint a Dune 1–3, Mission: Impossible, Star Wars - Andor, The Creator, Alien Romolus, Blade Runner 2049, Stranger Things stb. valamint számos hazai díjnyertes projektben. Szakterülete a VFX supervising és gyátás, a 3D scanning, élvonalbeli RnD, például volumetrikus szkennelés és AI filmes 3D megoldások fejlesztése. VP produkciókban az Astra Virtual core csapat tagja.