
Nagy Patrik
Game Developer
Patrik a Backrooms Media és az SCP: Outbreak fejlesztője. Dolgozott már publisherrel, vezetett már kisebb csapatot és kiemelt figyelmet fordít a steam page és annak marketingére, biztosítva a legnagyobb elérést a játékokra. Egyetemista szoftverfejlesztőként indította pályafutását, majd fokozatosan egyre nagyobb projekteken át váltott hobbi játékfejlesztésből full time indie devre.
15:00 - 16:00
1 Hamvas – nagyterem
Indie játék kiadás: Steam algoritmus és láthatóság
Hogyan lesz egy jó játékból valódi siker? Az előadás betekintést ad abba, miért nem elég csak fejleszteni, és hogyan segíthet a jól felépített Steam page és az algoritmus megértése abban, hogy a játékod ne vesszen el a tömegben. Megnézzük, milyen hibákat követnek el gyakran az indie fejlesztők, hogyan működik valójában a Steam algoritmus, és milyen elemekre kell figyelni a képektől a leírásig, hogy a lehető legnagyobb közönséget érd el a játékoddal.