speaker-photo

Mateusz Szymoński

Technical Artist
Matheusz szoftvermérnök, alkotó és sokoldalú játékfejlesztő, széleskörű szakértelemmel. Jelenleg a CD PROJEKT RED-nél dolgozik technical artistként a The Witcher 4-en, valamint a Sticky Piston Studios társalapítója. Szenvedélyesen foglalkozik a játékfejlesztéssel, különösen a grafikai megjelenítés, az eszközfejlesztés és az alacsony szintű játékmotor-architektúra területén. Több mint 20 game jam és hackathon veteránja (és a számláló még mindig pörög). https://mattszymonski.com/ https://github.com/MattSzymonski
11:00 - 12:00

1 Napraforgó – kisterem

Egyedi játékmotor fejlesztés – a hobbiprojektek ígéretföldje

   Saját játékmotor építése elsőre őrültségnek tűnhet – összetett, időigényes, és a számítástechnika szinte minden területét érinti. Miért töltene bárki hónapokat (vagy éveket) motorfejlesztéssel, ahelyett hogy egyszerűen csak játékot készítene? Ebben az előadásában Mateusz Szymoński – a CD PROJEKT RED technical artist-ja és a Sticky Piston Studios társalapítója – megmutatja, miért lehet a házi fejlesztésű motor az igazi játszótér a kíváncsi alkotóknak. A végtelen tanulási és alkotási lehetőségektől kezdve a saját fejlesztésű technológia „wow-faktoráig”, fedezd fel, hogyan válhat egy egyedi játékmotor akár életművé a megfelelő fejlesztők számára.