
Nicolás Tornatti Ceballos
Game Designer

Nico game designer, aki több éves tapasztalatot szerzett mind in-house, mind outsource projektekben. Pályafutása során kisebb és közepes csapatokban, valamint változatos stílusú projektekben dolgozott, így a game design számos különböző ágát kipróbálhatta az évek során.
Mindig keresi az új módokat, hogy megőrizze kíváncsiságát és kreativitását – legyen szó munkáról vagy személyes projektekről. Amikor épp nem játékokon dolgozik, rendszerint a macskáival szunyókál, szitanyomással kísérletezik, vagy zenél.
11:00 - 12:00
1 Juhar – közepes terem
A papíralapú tervezés végnapjai: munkafolyamatok, eszközök és iteráció a pályatervezésben
A pályatervezés ma már kevésbé szól a merev lépések követéséről, sokkal inkább a kreativitás és a gyakorlatiasság egyensúlyáról, biztosítva, hogy a munkafolyamatok támogassák, ne pedig korlátozzák a munkánk eredményét. Okosabb, rugalmasabb módszerek megtalálásáról szól, hogy életre keltsük a játék világát, értelmetlen feladatokkal való időpazarlás nélkül. Az előadásban nem a siker végső receptje kerül bemutatásra, helyette gyakorlati tapasztalatokból hozott példákon keresztül egy betekintés a pályatervezés folyamatosan változó világába.