speaker-photo

Fórizs András

Founder & CEO
András 8 éve dolgozik game designerként, pályafutását 2017-ben a Gameloft budapesti irodájában kezdte. Ezt követően a londoni Hutch Games csapatát erősítette, ahol az F1 Clash mobiljáték fejlesztésén dolgozott. Mindig is a mobiljátékok világa állt a fókuszában, ezen a területen szerezte meg tapasztalatát és szakmai tudását. 2024-ben megalapította saját stúdióját, a Quest Lab-et, amelynek ügyvezető igazgatójaként jelenleg is dolgozik. A cég több lábon áll: saját játékokat fejleszt és ad ki, emellett megrendelésre is készít projekteket nagyobb kiadók számára.
14:00 - 15:00

1 Juhar – közepes terem

Szintlépés: buktatók és előnyök a stúdióméret növelésében

  A magyar játékfejlesztő stúdiók többsége siker esetén is megmarad kisméretűnek – de miért? A panelbeszélgetésen Pozsonyi Zoltánnal (Neocore Games) és Berényi Csabával (Sponge Hammer Games) körbejárjuk, milyen akadályokkal, kockázatokkal és új kihívásokkal jár a növekedés, hogyan változik meg a cég működése és az alkotói folyamat, valamint milyen előnyöket hozhat a bővülés a stúdiók, a hazai iparág és a gazdaság számára.

11:00 - 11:50

1 Hamvas – nagyterem

Indie játékfejlesztés lehetőségei itthon - Panelbeszélgetés

Prokisch Dániel (Quest Lab, Havi Egy Játék), Várady Zsolt (The Wild Gentlemen, HunGame.blog) és Fórizs András (Quest Lab) fog beszélgetni arról, hogy milyen lehetőségek és karrierút áll az indie játékfejlesztő aspiránsok előtt Magyarországon.