
Bánóczki Ádám
Senior Programmer

Ádám 7,5 éve dolgozik a játékiparban, jelenleg a Climax Studios-nál tölt be sub-lead pozíciót, ahol egy kisebb csapatot vezet.
Feladatai közé tartozik a gameplay- és tool-programozás, a kód- és világoptimalizálás, a csapatok közti mediáció, valamint a folyamatok tervezése.
A Climax Studios előtt a Primal Game Studio-nál dolgozott, többek között a Mandragora fejlesztésén is.
16:00 - 17:00
1 Napraforgó – kisterem
Bevezetés a World Partition világába Unreal-ben
Ebben az előadásban átvesszük, miért volt szükség a World Partition nevű új technikára a világok építéséhez Unreal Engine-ben. Miben más ez az új megközelítés, hogyan működik és milyen előnyöket nyújt a Sublevel-ekkel szemben? Ádám bemutatja, hogyan osztja cellákra a világot ez az új módszer. Végezetül pedig megnézzük, miként tudjuk finomhangolni a pályarészek betöltését.