
Fülöp Ádám
Game Developer
Ádám a Sims 4 Multiplayer Mod fejlesztője és indie játékfejlesztő, korábban a Gameloftnál fejlesztett nemzetközi projekteken, valamint a Vivaland életszimulátor játékon dolgozott alapítóként. Jelenleg saját indie játékain dolgozik, különös hangsúlyt fektetve a hatékonyságra és gyors fejlesztési folyamatokra, hogy minél színvonalasabb játékok születhessenek kisebb csapatokkal és költségkerettel is.
15:00 - 16:00
1 Napraforgó – kisterem
Villámgyors iteráció Unreal Engine-ben szkriptnyelvek segítségével
Az Unreal Engine hagyományosan két szkriptelési lehetőséget kínál: C++-t és Blueprintet. A C++ lassú iterációt és sok hibalehetőséget rejt, a Blueprint pedig nehezen áttekinthető és kevésbé programozóbarát. Az AngelScript nyelv a kettő között teremti meg az arany középutat: gyors és biztonságos fejlesztést tesz lehetővé, miközben megőrzi a szöveg alapú kód minden előnyét. Az előadás során kiderül, mikor érdemes C++-t, Blueprintet vagy Angelscriptet választani, áttekintjük a jelenleg elérhető szkriptnyelveket az Unreal Engine-hez, és közelebbről megismerkedünk az Angelscript alapjaival.