
Bencsik Zsombor
Audio Designer

Zsombor az Unreal Engine hangzás iránt elkötelezett rajongója, aki szenvedéllyel foglalkozik a magas színvonalú hangdizájnnal és technikai megvalósítással, miközben fejlett rendszereket kutat, amelyek az interaktivitást és az immerziót keltik életre. Dolgozott a Zero Caliber című VR lövöldözős játékon, ahol az immerszió és az ütőerő fokozására összpontosított egyedi VR-audiomegoldások segítségével. Közreműködött több room-scale VR arcade játék fejlesztésében is, amelyek mind sajátos kihívásokat jelentettek. Részt vett a Gambit VR történetalapú lövöldözős játékon, amelyben a narráció, a zene és a karakterek kaptak kiemelt szerepet. Jelenleg egy be nem jelentett, nagyszabású VR projekten dolgozik, ahol a VR-hangzást és az Unreal natív audio engine-jét feszegeti a végsőkig.
14:00 - 15:00
1 Napraforgó – kisterem
Az alapokon túl: Hogyan szólhat igazán jól a játékod az Unreal Engine-ben
A hangzás a játékélmény egyik legerősebb építőköve – de hogyan lehet valóban profi, magával ragadó audioélményt létrehozni Unreal Engine-ben? Az előadás gyakorlati tippeken és bevált módszereken keresztül mutatja be, hogyan emelheted új szintre a projekted hangzásvilágát. Szó lesz a magas minőségű hangeffektek, dialógusok és zene beszerzéséről és szerkesztéséről, a submixek és sound classok helyes beállításáról, valamint a térhatás (reverb) megvalósításának leghatékonyabb módjáról. Megismerkedhetsz a Metasound lehetőségeivel, illetve a helyes mixelési gyakorlatokkal – a jelszintek kiegyensúlyozásától a ducking alkalmazásáig.